ikona wczytywania strony

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Słupca

Link do platformy e-doręczenia Link do platformy epuap Link do BIP

Jesteś tutaj: Strona Główna ❯ Wymagane dokumenty ❯ Program „Czyste Powietrze”
← Powrót do strony głównej

Wymagane dokumenty ❯ Program „Czyste Powietrze”

Ikonka symbolizująca artykuł

Wymagane dokumenty >> Program „Czyste powietrze”

Załącznikami do żądania wydania zaświadczenia są lub mogą być odpowiednio:

  1. Oświadczenie wnioskodawcy o dochodach swoich lub członka gospodarstwa domowego innych niż dochody podlegające opodatkowaniu podatkiem dochodowym osób fizycznych na zasadach określonych w art. 27, art. 30b, art. 30c, art. 30e i art. 30f  ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych,
  2. Oświadczenie wnioskodawcy o wielkości gospodarstwa rolnego jego lub członka gospodarstwa domowego o wnioskodawcy, wyrażonej w hektarach przeliczeniowych ogólnej powierzchni,
  3. Zaświadczenie o wysokości gospodarstwa rolnego lub nakaz podatkowy (lub decyzja o podatku rolnym),
  4. W indywidualnych przypadkach inne dokumenty lub oświadczenia niezbędne do wydania żądania.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej

plac Parysa 9
62-400 Słupca
tel: 63 275 32 99
mops-slupca@selcom.pl

Link do platformy e-doręczeniaLink do platformy epuapLink do bipDeklaracja dostępnościRODO