ikona wczytywania strony

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Słupca

Link do platformy e-doręczenia Link do platformy epuap Link do BIP

Jesteś tutaj: Strona Główna ❯ Aktualności ❯ NABÓR na stanowisko urzędnicze: referenta ds. dodatków mieszkaniowych i administracyjnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Słupcy
← Powrót do strony głównej
← Powrót do wszystkich artykułów z menu "Aktualności"

Aktualności

Ikonka.......

NABÓR na stanowisko urzędnicze: referenta ds. dodatków mieszkaniowych i administracyjnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Słupcy

2025-04-07

KIEROWNIK

MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W SŁUPCY

OGŁASZA NABÓR

na stanowisko urzędnicze: referenta ds. dodatków mieszkaniowych

i administracyjnych

w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej

w Słupcy

 

I. Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na  terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,

  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,

  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  4. wykształcenie średnie lub wyższe,

  5. co najmniej 2 letni staż pracy,

  6. bardzo dobra znajomość obowiązujących regulacji prawnych w zakresie działalności a w szczególności przepisów ustaw:

  • o pracownikach samorządowych,

  • o samorządzie gminnym,

  • o dodatkach mieszkaniowych,

  • o ochronie danych osobowych,

  • o dostępie do informacji publicznej,

  • o finansach publicznych,

  • kodeks postępowania administracyjnego,

  1. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,

  2. bardzo dobra umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,

  3. umiejętność pracy na samodzielnym stanowisku.

Wymagania dodatkowe:

  1. umiejętność pracy w zespole,

  2. umiejętność nawiązania współpracy z innymi jednostkami i instytucjami,

  3. umiejętność rozmowy z klientem trudnym,

  4. samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy,

  5. komunikatywność, rzetelność, empatia, zaangażowanie, asertywność, kreatywność, obowiązkowość, dyskrecja,

  6. odporność na sytuacje stresowe,

  7. uprzejmość i życzliwość w kontaktach z klientem,

  8. mile widziany staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego.

     

II. Zakres wykonywania zadań na stanowisku:

  1. przyjmowanie i weryfikacja oraz przygotowanie i opracowanie projektu decyzji dodatku mieszkaniowego,

  2. przeprowadzanie wywiadów środowiskowych mających na celu ustalenie uprawnień do dodatków mieszkaniowych,

  3. prowadzenie postępowań w sprawach o ustalenie nienależnie pobranych w/w dodatków,

  4. prowadzenie bieżącej weryfikacji/kontroli wypłacanych dodatków mieszkaniowych zgodnie z planem finansowym,

  5. sporządzanie zapotrzebowań, list wypłat, sprawozdań, planów budżetu dot. w/w dodatków,

  6. prowadzenie stosownych rejestrów w/w sprawach,

  7. prowadzenie dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną i archiwalną tut. Ośrodka,

  8. współpraca z pracownikami na samodzielnych stanowiskach i poszczególnymi Sekcjami tut. Ośrodka oraz instytucjami zewnętrznymi,

  9. obsługa programu informatycznego ds. dodatków mieszkaniowych,

  10. prowadzenie i nadzór nad przechowywaniem, zabezpieczaniem oraz wydawaniem kluczy do pomieszczeń tut. Ośrodka zgodnie z obowiązująca Polityką kluczy i dostępu do pomieszczeń i obiektu,

  11. zgłaszanie zagrożeń i nieprawidłowości w zakresie zabezpieczenia pomieszczeń tut. Ośrodka.

 

III. Warunki pracy:

  1. Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz innych urządzeń biurowych.

  2. Praca na pełen etat, w podstawowym systemie czasu pracy.

  3. Miejsce pracy znajduje się w budynku MOPS w Słupcy, Plac Parysa 9, 62-400 Słupca.

  4. Przewidywany termin zatrudnienia – maj 2025r.

     

IV. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie,                  w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.

 

V. Wymagane dokumenty:

  1. CV i list motywacyjny.

  2. Kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających wykształcenie kandydata.

  3. Kserokopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, również w przypadku pozostawania w stosunku pracy oraz inne dokumenty potwierdzające wymagane doświadczenie.

  1. Opinie, referencje.

  2. Oświadczenie o niekaralności.

  3. Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na powyższym stanowisku.

  4. Kwestionariusz osobowy.

  5. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.

Kserokopie wymaganych dokumentów winny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

 

VI. Dodatkowe informacje:

  1. Druki kwestionariusza osobowego, oświadczenia o niekaralności, oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na powyższym stanowisku oraz klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych są dostępne w BIP Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Słupcy (www.bip.mops-slupca.pl).

  2. Przez staż pracy rozumie się okres zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę.

  3. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Słupcy lub pocztą na adres: Plac Parysa 9, 62-400 Słupca w kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko ds. dodatków mieszkaniowych i administracyjnych w terminie do dnia 22 kwietnia 2025r. do godz. 15:00.

  4. Aplikacje, które wpłyną do Ośrodka po wskazanym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.

  5. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani pisemnie lub telefonicznie o terminie postępowania sprawdzającego.

  6. Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej MOPS w Słupcy oraz w BIP MOPS w Słupcy (www.bip.mops-slupca.pl).

  7. Dokumenty aplikacyjne niespełniające wymagań formalnych oraz odrzucone w procesie rekrutacji, będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wynikach naboru i po upływie tego terminu, w przypadku ich nieodebrania, zostaną protokolarnie zniszczone.

  8. Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy społecznej w Słupcy zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny.

 

Kierownik

Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej

w Słupcy

(-) Ewa Wisła

 

Słupca, dnia 07.04.2025r.

Załączniki:

  1. Oświadczenie o niekaralności (plik doc 12KB)
  2. Oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy (plik doc 12KB)
  3. Kwestionariusz osobowy kandydata (plik doc 26KB)
  4. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych dla kandydata do pracy (plik odt 26KB)
Zobacz także: starsze artykuły z menu "Aktualności" (archiwum)

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej

plac Parysa 9
62-400 Słupca
tel: 63 275 32 99
mops-slupca@selcom.pl

Link do platformy e-doręczeniaLink do platformy epuapLink do bipDeklaracja dostępnościRODO